€ 5 korting* bij één bestelling
vanaf € 40

WELKOM2019 Vul deze code
in bij uw betaling

Levering op een afgesproken adres

We doen er alles aan om uw comfort te maximaliseren. Van zodra onze koerierdienst in het bezit is van het te leveren pakje, zal u een e-mail ontvangen. Vanaf dan mag u de levering verwachten :

  • Voor leveringen in België, Nederland en Luxemburg: de volgende werkdag 
  • Voor leveringen in Frankrijk: de 2e werkdag volgend op de dag van het ontvangen van een bericht van de koerierdienst

De koerierdienst DPD informeert je dus altijd op voorhand over de dag van levering van je pakket. Komt die dag niet uit? Geen probleem, tot op 1 uur voor de levering kan je nog wijzigingen uitvoeren! Je kan je pakket:

  • afhalen in een Pickup parcelshop in de buurt
  • laten leveren op een andere dag (je kan de levering met 1 tot 3 werkdagen uitstellen)
  • laten leveren op een ander adres of
  • laten neerzetten op een veilige locatie.


Een overzicht:

BESTELLING

TIJDSTIP

LEVERING TUSSEN 8u00 EN 18u00

BELGIE

NEDERLAND

LUXEMBURG

FRANKRIJK

MAANDAG

Vóór 12u

DINSDAG

DINSDAG

DINSDAG

WOENSDAG

DINSDAG

Vóór 12u

WOENSDAG

WOENSDAG

WOENSDAG

DONDERDAG

WOENSDAG

Vóór 12u

DONDERDAG

DONDERDAG

DONDERDAG

VRIJDAG

DONDERDAG

Vóór 12u

VRIJDAG

VRIJDAG

VRIJDAG

MAANDAG

VRIJDAG

Vóór 12u

MAANDAG

MAANDAG

MAANDAG

DINSDAG

ZATERDAG

Hele dag

DINSDAG

DINSDAG

DINSDAG

WOENSDAG

ZONDAG

Hele dag

DINSDAG

DINSDAG

DINSDAG

WOENSDAG

 

  • Leveringen gebeuren normalerwijze tussen 8u00 en 18u00. Indien niemand thuis is tijdens deze uren, opteer je best om te laten leveren op een ander adres zoals bijvoorbeeld uw werkadres, een adres bij een familielid, …
  • Indien de leveringsdatum niet past, selecteer dan de voor u meest geschikte datum binnen de volgende 3 werkdagen.
  • Niemand is onfeilbaar, ook wij niet. Mochten zich problemen voordoen bij onverwachte voorraadtekorten, zullen wij u per mail verwittigen.
  • Bij afwezigheid en/of onmogelijkheid om het pakje af te leveren, zal uw pakje worden afgeleverd bij uw buren of bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt (pickup punt). Een bericht zal door onze koerierdienst DPD in uw bus worden nagelaten.
  • Neem geen pakket in ontvangst dat beschadigd is. Teken het ontvangstbewijs niet, noteer op de leveringsbon dat het pakje beschadigd is en geeft het terug mee met de koerier. Van zodra wij een melding krijgen van weigering van de koerier zorgen wij meteen voor een nieuwe zending.
  • Merkt u pas na ontvangst dat uw bestelling beschadigd is? Bewaar dan de originele verpakking en maak foto’s van het pakket, de verpakking en de beschadigde producten en bezorg deze samen met een duidelijke verwijzing naar je bestelbon binnen de drie volgende kalenderdagen op volgend emailadres: info@pazzox.nl. Wij zullen u vervolgens verdere instructies bezorgen.