🐣 Nu GRATIS VERZENDING vanaf €39FREE39
€5 WELKOMSTKORTING 🎁 vanaf €49 WELKOM5

Retour

Advies is één van onze grootste pijlers. Twijfelt u over uw aankoop of bent u niet zeker, neem dan contact met ons op via chat, facebook of mail. Wij helpen u graag naar het juiste product. Zo kunnen we veel rompslomp voor het retourneren voorkomen. 

Is uw pakketje beschadigd, heeft u het verkeerde product ontvangen of bent u om een andere reden niet tevreden over uw bestelling? Dan is het mogelijk om het product naar ons terug te zenden. Indien Pazzox niet verantwoordelijk is voor de reden van retour, dan zijn de transportkosten voor het terugzenden voor uw rekening.
Indien u het volledige pakket retourneert, dan betalen wij ook de eventueel betaalde bezorgkosten terug. Dit geldt alleen als de volledige bestelling wordt teruggestuurd. Indien u slechts een deel van de bestelling wenst te retourneren, dan worden de bezorgkosten niet terugbetaald en wordt u dus de waarde van de geretourneerde producten terugbetaald.
Kies je ervoor om onze retourdienst te gebruiken, dan wordt dit bedrag verminderd met 5 euro. Je kan ook terugsturen via een dienst van eigen keuze waarvan je de kosten zelf betaalt.

U heeft gedurende 14 dagen vanaf de dag van levering het recht om te beslissen dat je het product niet wil houden.

Volgende producten zijn uitdrukkelijk van dit herroepingsrecht uitgesloten en kunnen niet worden teruggegeven :

  • goederen die snel bederven of goederen met een beperkte houdbaarheid
  • verzegelde goederen die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken

Het herroepingsrecht is wat geneesmiddelen betreft enkel mogelijk voordat de geneesmiddelen worden verzonden, behalve wat geneesmiddelen betreft die een gebrek vertonen.

Gelieve de producten terug te sturen in de originele staat en verpakking, met alle geleverde toebehoren waaronder de bijsluiters, handleidingen en/of andere documentatie. Je neemt het best art. 4 van onze algemene voorwaarden door.

Om je herroepingsrecht snel en correct te laten verlopen :

Verstuur een ingevuld retourneringsformulier op naar ons of vul het digitaal formulier in. Vervolgens zal u per mail een retourlabel ontvangen. Gelieve bijgevoegd label op de doos te kleven en af te geven in een Pickup parcelshop.

Hoe ga ik verder te werk?
1. Voeg een kopie van de factuur of bestelbon toe bij je product.
2. Wij vragen u vriendelijk om uw pakket zo goed mogelijk in te pakken.
3. Zorg dat u het label goed op de doos kleeft.
4. Laat de Pickup parcelshop een stempel en handtekening plaatsen en bewaar dit als verzendbewijs.
5. Vind uw Pickup parcelshop op www.dpd.com/be/parcelshops/show.
 

Eens de goederen conform het vermelde werden geretourneerd, zal u het bedrag – eventueel verminderd met de retourkost van 5 euro indien gebruik werd gemaakt van onze retourdienst – worden overgemaakt.

Indien u uw pakketje niet tijdig gaat ophalen in een pick-up parcelshop (na 7 dagen) komt het pakketje vanzelf retour naar ons terug. 

  • Wenst u het pakketje niet meer, dan betalen wij u het bedrag terug - verminderd met de retourkosten (5 euro).
  • Wenst u het pakje toch nog? Dan kunt u een nieuwe bestelling plaatsen.

Indien je twijfelt, neem gerust voorafgaandelijk contact met ons op. 

Klachten

We hopen natuurlijk steeds dat al onze klanten 100% tevreden zijn en proberen de beste service te bieden. Als je toch klachten zou hebben over onze diensten, dan zetten wij dit graag recht en bieden we u onze oprechte excuses aan.
Je kan onze klantenservice contacteren via info@pazzox.be. We doen er alles aan om je klacht binnen de 7 dagen te behandelen.
Vergunningsnummer (APB-nummer): 310.302

Geschillenbeslechting

Bij een geschil kan je beroep doen op het platform voor online geschillenbeslechting (ODR-platform) van de Europese Unie, te bereiken via de volgende link: http://ec.europa.eu/odr

Deze instantie treedt als scheidsrechter op om een oplossing voor te stellen. Het platform is gebruiksvriendelijk en meertalig.