• Gratis levering en bezorging
  • Uitgebreid gamma en scherpe prijzen
  • Kwaliteitsgarantie en advies
  • 50 jaar expertise en ervaring

0 0

Retour

Advies is één van onze grootste pijlers. Twijfelt u over uw aankoop of bent u niet zeker, neem dan contact met ons op via chat, facebook of mail. Wij helpen u graag naar het juiste product. Zo kunnen we veel rompslomp voor het retourneren voorkomen. 

Is uw pakketje beschadigd, heeft u het verkeerde product ontvangen of bent u om een andere reden niet tevreden over uw bestelling? Dan is het mogelijk om het product naar ons terug te zenden. 

U heeft gedurende 14 dagen vanaf de dag van levering het recht om te beslissen dat je het product niet wil houden.

Volgende producten zijn uitdrukkelijk van dit herroepingsrecht uitgesloten en kunnen niet worden teruggegeven :

  • Geneesmiddelen voor menselijk gebruik, medische hulpmiddelen en babyvoeding, behalve in geval van gebrek.
  • Artikelen die omwille van de hygiëne niet geruild kunnen worden en waarvan de verpakking is geopend, waaronder doch niet exhaustief tandenborstels, scheer-, of epileerapparaten.
  • Verbruiksartikelen zoals voeding en cosmetica, waarvan de verpakking is geopend.
  • Ingewisselde of ingevulde vouchers en tegoedbonnen. 

Als je de producten wil terugsturen zoals hierboven omschreven, dient dit te gebeuren in de originele staat en verpakking, met alle geleverde toebehoren waaronder de bijsluiters, handleidingen en/of andere documentatie. Je neemt het best art. 4 van onze algemene voorwaarden door.

Om je herroepingsrecht snel en correct te laten verlopen :

Verstuur een ingevuld retourneringsformulier op naar ons of vul het digitaal formulier in. Vervolgens zal u per mail een retourlabel ontvangen. Gelieve bijgevoegd label op de doos te kleven en af te geven in een Pickup parcelshop.

Hoe ga ik verder te werk?
1. Voeg een kopie van de factuur of bestelbon toe bij je product.
2. Wij vragen u vriendelijk om uw pakket zo goed mogelijk in te pakken.
3. Zorg dat u het label goed op de doos kleeft.
4. Laat de Pickup parcelshop een stempel en handtekening plaatsen en bewaar dit als verzendbewijs.
5. Vind uw Pickup parcelshop op www.dpd.com/be/parcelshops/show.

Een pakket terugsturen is momenteel niet mogelijk via pickupstations.

Eens de goederen conform het vermelde werden geretourneerd, zal u het bedrag – verminderd met de transportkosten – worden overgemaakt.

Indien je twijfelt, neem gerust voorafgaandelijk telefonisch contact met ons op op het nummer +32 (0)50 78 88 99. 

Klachten

We hopen natuurlijk steeds dat al onze klanten 100% tevreden zijn en proberen de beste service te bieden. Als je toch klachten zou hebben over onze diensten, dan zetten wij dit graag recht en bieden we u onze oprechte excuses aan.
Je kan onze klantenservice contacteren via info@pazzox.be. We doen er alles aan om je klacht binnen de 7 dagen te behandelen.
Vergunningsnummer (APB-nummer): 310.302